Jeżeli badania są lub będą elementem procesu projektowego w Twojej organizacji, prędzej czy później pojawi się wyzwanie przeprowadzenia sesji badawczych “w terenie”, bez udogodnień biura. Jako badacze i projektanci, powinniśmy docierać tam, gdzie obecni są potencjalni użytkownicy.
Przejdź do artykułuWspółpracując z klientami z różnych branż spotykam się często z przekonaniem, że zaangażowanie developerów to ostatni etap budowania produktu. Podczas prac nad produktem cyfrowym rozklejamy kolorowe karteczki, organizujemy warsztaty i szkicujemy rozwiązania, które w finalnej wersji trafiają w ręce programistów, dzięki którym nasze koncepcje i prototypy stają się działającymi produktami. Czy prace projektowe powinny być oderwane od prac developerskich?
Przejdź do artykułuZrozumieliśmy, że potrzebujemy zdecydowanie zacieśnić współpracę i tworzyć jeden zespół pracujący razem nad produktem – mówi Michał Miler, Head of Product w STS. W rozmowie wyjaśnia, dlaczego warto było zaprosić projektantów Mobee Dicka do środka organizacji, która posiada połowę udziałów w rynku. W ostatnich pięciu latach zyski STS wzrosły ponad dziesięciokrotnie, firma zatrudnia ponad 1500 osób i jest już obecna w kilkunastu europejskich krajach.
Przejdź do artykułuW tym roku dowiedliśmy skuteczności nowego modelu współpracy agencyjnej, który firma, taka jak my, budująca produkty cyfrowe, może proponować swoim Klientom. Praca pod jednym dachem, w siedzibie klienta, umożliwiająca bezpośredni kontakt naszych projektantów, badaczy i strategów z pracownikami różnych departamentów, szczególnie przedstawicielami biznesu oraz zespołami developerskimi, jest odpowiedzią na współczesne wyzwania w projektowaniu i rozwijaniu produktów i usług cyfrowych.
Przejdź do artykułuSkorzystaliśmy z naszego wieloletniego doświadczenia i stworzyliśmy narzędzie do zespołowego wymyślania, ulepszania i przekształcania produktów i usług.
Przejdź do artykułu