Gdy w projekcie pojawia się temat dostępności, pierwsza myśl to często „Houston, mamy problem”. Kto powinien się tym tematem zająć? Mamy szukać jakiegoś specjalisty? A może nasz developer albo UX designer spokojnie ogarną ten temat? Lepiej, żeby był to ktoś z zewnątrz czy może szukać kogoś w środku organizacji? Zmierzmy się z tymi pytaniami.
Przejdź do artykułuW tym roku świąteczny budżet przeznaczyliśmy na pomoc w oczyszczaniu oceanów z plastikowych śmieci. Tak, wiemy, że to tylko kropla w, nomen omen, morzu potrzeb. Ale wiemy też, że liczy się każdy krok w kierunku poprawy kondycji planety.
Przejdź do artykułuStanęliśmy na szczycie krzywej S, za pomocą której możemy zwizualizować rozwój tzw. trendu mobile. Fala urządzeń mobilnych była zdecydowanie większa niż fala komputerów osobistych, ale będzie mniejsza niż kolejna. A co przyniesie (już przyniosła) ta kolejna fala?
Przejdź do artykułuLook&Feel to zestaw cech, które wpływają na odbiór produktu przez osoby, mające z nim styczność. Nie bez powodu pojęcie składa się z dwóch słów Look i Feel. O Look&Feel możemy myśleć jak o osobowości lub stylu produktu. Wyobraźmy sobie naszą stronę, aplikację lub nawet usługę i towarzyszącą jej kampanię marketingową jako osobę. Sposób w jaki się ubiera, porusza i mówi decyduje o tym jak będzie postrzegana przez otoczenie.
Przejdź do artykułuNowy Marketing poprosił mnie o podsumowanie minionego roku w mobile marketingu. Poniżej możecie przeczytać jak odpowiedziałam na pytania, które zadała mi redakcja.
Przejdź do artykułu