Specjalizuje się w UX writingu – projektowaniu doświadczeń przy pomocy słów. Jako content designer pracował dla takich klientów jak OLX, mElements (grupa mBank), Twisto, PLL LOT czy STS.
Klątwa wiedzy to sytuacja, w której „coś wiesz, ale nie pamiętasz już, jak to było tego nie wiedzieć”. Tak autorzy książki „Przyczepne historie" opisują zjawisko klątwy wiedzy. W tym artykule znajdziesz konkretne przykłady, które pokazują, jak radzić sobie z klątwą wiedzy podczas projektowania tekstu interfejsu.
Przejdź do artykułuTo nie zdarza się często – przedstawiciele polskiego sektora finansowego z pięciu wiodących instytucji spotkali się podczas panelu zorganizowanego przez zespół Mobee Dicka. Wspólne wnioski uczestników dyskusji to lektura obowiązkowa dla każdego, kto tworzy usługi cyfrowe dla świata finansów.
Przejdź do artykułuZapytałem człowieka, który od ponad 12 lat kieruje zespołami tworzącymi innowacyjne produkty, czy kreatywność kiedykolwiek zdecydowała o powodzeniu jego projektów. Odpowiedział, że trudno mu przypomnieć sobie sytuację, w której kreatywność nie była czynnikiem decydującym o sukcesie. Na czym polega biznesowa wartość kreatywności?
Przejdź do artykułuW tym roku świąteczny budżet przeznaczyliśmy na pomoc w oczyszczaniu oceanów z plastikowych śmieci. Tak, wiemy, że to tylko kropla w, nomen omen, morzu potrzeb. Ale wiemy też, że liczy się każdy krok w kierunku poprawy kondycji planety.
Przejdź do artykułuBNP Paribas Bank Polska połączył siły z zespołem Mobee Dicka i stworzył Akademię UX. To inicjatywa umożliwiająca każdej jednostce banku tworzenie usług w oparciu o badania i dobre praktyki projektowe. Wszystko po to, aby procesy, które wcześniej trwały latami, zamknąć w miesiąc (...) i dostarczyć produkt o wyższej jakości niż ta, którą bank znał do tej pory – mówi Jakub Danecki, Head of UX w BNP Paribas, odpowiedzialny za Akademię.
Przejdź do artykułu